a magyar amerikaifutball blogja

Hungarian Football

Hungarian Football

Fél évvel később

Krizsai Botond blogja

2020. március 22. - hungarianfootball

Ezt a bejegyzést már hetek óta írom, de valahogy sehogy se jutok a végére.

67493154_10162307984115323_4488181532296478720_o.jpg

Az ezelőtti bejegyzésem az 5. meccsünknél ért véget, wow...

A következő találkozó a New Yorker Lions (későbbi bajnok) ellen volt Braunschweigben, ami minden évben a legnagyobb meccs, mert 50 km-re van tőlünk. Szóval Braunschweig, 5300 ember, nagy stadion, brutál jó hangulat és NT-ből jobboldali tackle lettem 2 hét alatt... Nagyon jó hangulat volt, de sajnos nem voltunk ott fejben. Ha jól emlékszem, 5 turnoverünk volt és így nem lehet Európa legjobb csapata ellen nyerni. 34-27-re kikaptunk és elvesztettük a veretlenségünket, de soha nem fogom elfelejteni azt a meccset!

65096041_10162132477385323_4551083072103120896_o.jpg

Másnap volt egy városi parádé, ahol még felvonultunk a csapattal, és szinte mindenki ment is a reptérre és utazott valahova. Én hazamentem, hogy találkozzak a családommal és a barátaimmal. Meghívást kaptam a Digi tv-be és a podcastba is, ami hatalmas élmény volt!

Nyári szünet után jött a kérdés, hogy akkor most támadás vagy védelem... Maradtam a támadásban és egyből megkaptam a kezdő bal guard helyet, ahol a 7 meccsen játszottam. Hihetetlen, hogy mennyit fejlődtem fél szezon alatt, és ami a legfontosabb, visszajött a kedvem a focihoz. Őszinte leszek, a tavalyi volt a 6. szezonom Németországban (2 GFL2, 4 GFL1) és belefásultam, nem voltam annyira motivált... de az oldalváltás felélesztette bennem a tüzet és alig várom, már a következő szezont, hogy bizonyíthassak!

67575662_10162307984090323_3867791510892183552_o.jpg

Miután a kezdő irányítónk lesérült, elvesztettünk zsinórban 3 meccset. A 3. után a csapat vezetősége szerződést bontott három edzőnkkel, a HC,DC,OC-vel. Egy alapszakasz meccsünk volt vissza, valamint a rájátszás.

Az alapszakaszt hazai pályán a Potsdam Royals ellen zártuk győzelemmel, amire nagyon szükségünk volt. Én ekkor betegen játszottam és a következő egy hetet pihenéssel töltöttem a csapat jó részével együtt.

68816567_10162345803225323_8638765282074034176_o.jpg

A szezont 10-4-es mérleggel zártuk, amivel harmadikak lettünk északon és így a dél másodikkal játszottunk. Frankfurt Universe, akárcsak 2017-ben...

A frankfurti stadion szerintem az egyik legszebb a ligában és mindig sokan vannak. 4500 ember volt kint, ami nem is rossz a tegnapi Újpest-Puskás Akadémia meccshez képest, ahol 186-an voltak�. Este 8-kor kezdtünk, szóval igazi Saturday Night Lights meccs volt. Nagyon jó hangulat volt, de sajnos akadozott a támadásunk, hiába próbált meg sérülten játszani az irányítónk. Kikaptunk.... igazából nem is emlékszek az eredményre és a meccset se néztem vissza, csak a saját teljesítményemet, amivel egész elégedett voltam az edzőkkel együtt.

A meccs után ültünk csak a pályán és mindenkin látszott mennyire össze van törve. Frankfurtban szerettük volna befejezni a szezonunkat, csak pár héttel később, a döntőben.

A 2019-es szezon egy hatalmas hullámvasút volt nekem, de nagyon örülök, hogy újra megszerettem a focit és nem is volt kérdés, hogy folytatni szeretném és elég erőt érzek magamban, hogy Európa legjobbjai ellen játsszak. Októberben jelentették be az új edzőinket, akik a sokak által ismert Shuan Fatah és Lee Rowland. Az elmúlt pár évben a Swarco Raiders edzői voltak és domináltak Ausztriában, valamint a CEFL-ben. Az első találkozásunkkor biztosítottak róla, hogy terveznek velem, így nem is kerestem másik csapatot a télen. A kontinens legjobb edzőivel dolgozni hatalmas élmény! Kint maradtam télre és januárban kezdtünk el közösen edzeni. Igazából leírhatatlan az energia, tudás és szemlélet ami körülveszi őket.

68681992_10162307991120323_9194848046645510144_o.jpg

Ma március 1. van, és éppen a repülőn ülök, amikor befejezem ezt a blogot. Idén is a támadófalban fogok játszani, csak egy másik poszton a tavalyihoz képest.

 


Azóta eltelt 3 hét, és a korona vírus miatt gondoltam, kivárok egy kicsit, mert nem tudtam mi lesz, és még rémálmomban se gondoltam erre...

Miután visszajöttem, elkezdtünk felkészülni a szezonra és az import játékosok egy része is megérkezett. Mindenki nagyon elszántan és komolyan állt az edzésekhez és a pályán kívüli felkészüléshez, de sajnos március 11-én jött az üzenet, hogy a vírus miatt elmaradnak az edzéseink... Nem gondoltunk bele sokat, maximum 2-3 edzés kimarad és folytatjuk a készülést. Sajnos még azon a héten bezártak a konditermek is és azt tanácsolták minél kevesebbet menjünk ki.

Ha egy átlagos hetet nézünk, akkor 3-4 foci edzés + 3-4 konditermi... Na hát ezt felváltotta most a home office. Megpróbálok minél kevesebbet kimenni itthonról és úgy érzem szinte mindent tudok már az otthon végezhető sajáttestsúlyos és gumiköteles edzésről. A szezonkezdést eltolták április 25-ről május 30-ra és csak reménykedni tudunk, hogy nem törlik el az egészet.

Ha érdekel hogy telnek a mindennapjaim kövessetek instagramon (botond.krizsai), valamint az összes mérkőzésünk élőben nézhető online.

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarianfootball.blog.hu/api/trackback/id/tr8315545354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása