a magyar amerikaifutball blogja

Hungarian Football

Hungarian Football

Krizsai Botond blogja, 1. rész

2019. június 11. - hungarianfootball

Sziasztok, Krizsai Botond vagyok, és most jön az én történetem.

fb_img_1560168862444.jpg

Arról, hogy kerültem ki Németországba nem szeretnék sokat írni, mert ugyanaz, mint mindenkinél. Highlights-europlayers-tárgyalások. Úgy terveztem, hogy minden évben egy új országban szeretnék játszani, de az idei a 6. szezonom Németországban.

fb_img_1560168658365.jpg

A 2014-es szezont már a Bielefeld Bulldogsnál kezdtem meg a GFL2-ben. Ekkor még nem kaptam pénzt a fociért, csak a csapat segített nekem egy „mini-job”-ot találni. A 2014-es szezon után visszamentem Bielefeldbe a következő szezonra, amit nem bántam meg, mert korai lett volna még a GFL1... 2015-ben DT-t játszottam, ahol ha jól emlékszem, 65 szerelésem és 5 sackem volt, amivel már meg is céloztam a következő osztályt.

fb_img_1560168719914.jpg

2016-ban sikerült Európa egyik legjobb és legszervezettebb csapatához szerződnöm, a Dresden Monarchshoz, akik az előző évben elődöntőt játszottak.

(Itt jön egy kis funfact. Emlékszem, amikor 2015-ben az egyik amerikai sráccal néztük a Drezda-Kiel meccset, és tudatosult bennem, mennyivel profibb az első osztály, és vajon egyszer elég jó leszek-e, hogy ott játszhassak.)

Drezdában nagyon profi körülmények vártak, a pályán és a pályán kívül is. Sajnos a 2016-os szezon nem úgy sikerült, ahogy terveztem és júniusban a Hieldesheim elleni meccsen elszakadt a keresztszalagom és a meniscusom. Amint ez kiderült, egyből leültünk beszélni az edzőkkel és a GM-el, akik biztosítottak a támogatásukról, és hogy a következő évben számítanak rám. Júliusban műtöttek Drezdában és 3 héttel később repültem haza. Mivel nekem ez munkahelyi balesetnek minőült, ezért az egész rehabot Zalaegerszegen egy magánkórházban csináltam, amit a németországi biztosító fedezett. Heti 4 nap volt gyógytornám + 1 jóga és 5 konditermi edzés, valamint februártól heti kétszer jártam atlétikára, hogy felhozzuk a mozgáskoordinációmat.

fb_img_1560168882430.jpg

2017. április elején mentem vissza Drezdába, ahol jött a szokásos tábor-edzőmecccs-tábor, majd pedig az első meccs, a Hildesheim Invaders ellen… Abban az évben hihetetlenül jó import csoportunk volt, nagyon jól éreztük magunkat. Rengeteg nagyszerű emléket szereztünk, például amikor játszottam 8500 ember előtt, vagy amikor gondoltunk egyet péntek reggel, beültünk az autókba és nyolcan elmentünk Sopronba a VOLT fesztiválra. A 2017-es szezon Frankfurtban ért véget a rájátszásban. Részemről nagyon sikeres szezon volt. Az egész szezonban kezdő voltam és rengeteget fejlődtem.

fb_img_1560169109692.jpg

2018-as szezonra a Hildesheim Invadershez szerződtem, mivel egy nagyon kedvező szerződést kaptam. Sajnos a szezonunk nem úgy alakult, mint szerettük volna, mivel 4-10-es mérleggel zártuk a szezont, de sikerült bent maradni az első osztályban.

fb_img_1560168919876.jpg

A csapat felajánlotta az importoknak, akiket újra akartak igazolni, hogy maradjunk itt télre is, és együtt készüljünk az idei szezonra.

Most 2019. június van, 5-0 a mérlegünk és vezetjük a GFL északi csoportját.

fb_img_1560168939346.jpg

Két hét múlva lesz nyári szünetünk, akkor írok hosszabban a 2019-es szezonról.

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarianfootball.blog.hu/api/trackback/id/tr9414889676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása