a magyar amerikaifutball blogja

Hungarian Football

Hungarian Football

Foci a sógoroknál

Gáspár Barnabás blogja #1

2019. április 29. - hungarianfootball

Sziasztok! Mielőtt belefognék a történetbe, hogy milyen is a foci az osztrákoknál, azt érdemes tudni, hogy én nem importként vagyok jelen a csapatomnál, inkább mondanám azt, hogy ingázó, de mindjárt kiderül, mire is gondolok.

img_3373-400x600.jpg

2015-ben járunk, ekkor kezdtem a második évemet a Soproni Egyetemen és döntöttem el, hogy nekem amerikai fociznom kell. Mivel az osztrák határ 5 km-re van Soprontól, célszerűnek gondoltam kint elkezdeni a focis pályafutásomat. Szerencsémre a határtól pár km-re Baumgartenben találtam egy csapatot (Pannonia Eagles) akik épp tryout-ot tartottak. Gyorsan jelentkeztem és már kint is voltam.

A tryout a megszokott módon zajlott, ki kellett tölteni egy papírt névvel meg alapadatokkal, majd egy kis bemelegítés után végigmentünk a posztok alapgyakorlatain. Mindenki minden posztot kipróbálhatott. Ami hamar feltűnt, hogy mindenki nagyon kedves és segítőkész és nagyon jól beszélnek angolul. Viszonylag hamar sikerült beilleszkednem és mivel a csapat ekkor még csak két éve létezett, nem voltak túl sokan, így hamar a kezdő CB poszton találtam magam.

img_3226-450x600.jpg

A felkészülés már szeptemberben megkezdődött, heti kétszer 2 órás edzéseink vannak. Régebben vonattal, most már kocsival tudok kijárni kb. 15 perc alatt. Az edzések általában előre eltervezett menetrend szerint haladnak. Az edzés elején a special team edzőé a csapat és átvesszük a special team play-eket. Ezután pozíciók szerint edzünk tovább, majd edzés végén összeáll az offense a defense ellen pár playre. Vidéki csapathoz képest elég jó infrastruktúrával rendelkezik a csapat. A kb. 10 szponzorunk mellett van saját pályánk fedett lelátóval és kapukkal, az épületben van 4 öltöző, konditerem, illetve egy bar is, ahol ingyen ihatjuk a csapolt sört a meccsek után :D A tagdíj 250 euró egy évre, ami így egyáltalán nem sok.

img_2785-2000x1187.jpg

Jelenleg div 2-ben játszunk és a szezon fele már el is telt. 4 mérkőzés után 50%-os a mérlegünk, de könnyen állhatnánk 4 győzelemmel is, hiszen mindkét vereségünk egy TD különbségen múlott. Viszont az egyik erőssége a csapatunknak hogy hamar túllépünk a vereségen és csak előre tekintünk. A következő 4 meccsből 3-at be kell húzni és meg is van a playoff.

Ennyit gondoltam bevezetőnek, szezon végén még jelentkezem.

Üdv Barni #80

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarianfootball.blog.hu/api/trackback/id/tr6614794250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása